lördag 7 februari 2009

farbror Frost

copyright: Emma, bildbrus

I morse när jag drog upp rullgardinen var världen vit. Jag vet inte riktigt om jag tycker om det. Jag vill ha vår, sol, värme, fåglar som kvittrar, blå himmel, uteserveringar, grönt gräs...

Eftersom nu farbror Frost envisas med vintervädret har jag hållit mig inne hela dagen. Bänkad framför Photoshop har jag ätit frukost, lunch och middag och tiden däremellan har gått fort, alldeles för fort. Jag har testat och "producerat" bild efter bild, laddat hem penslar och lagt lagermaskar. Underbart roligt och inspirationen flödar just nu!

kram Emma

1 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag säger då bara det! shit vad duktig du är nu!! Jag är tokimponerad! Det ska du veta!! jisses anamma.. Jag vill oxå lära mig ps.
hängig fortfarande, känner mig piggare när jag är liggandes, och kliver upp med stort självförtroende, men inser snabbt att jag inte är så pigg som jag tror och får lägga mig ner igen. Men vi får se om jag kan åstadkomma åtminstone något roligt under kvällen. Lycka till på jobbet idag, kramar!