söndag 8 februari 2009

Kapitulation



Oki, jag ger upp! Jag ger mig! Vinter ÄR mysigt! Så här ser det ut utanför mitt fönster nu ikväll. Massor med snö och snöflingor stora som femkronor som singlar ner från himlen. Rena sagolandskapet. Sen att det var ett helsike att ta sig till jobbet i morse får man väl ha överseende med...


Bild lånad från fosfor.

Idag har jag varit och investerat (läs spenderat) i något jag har funderat på länge. Jag har köpt mig en digital systemkamera. Det blev en Sony A200. Inget superavancerat, men ändå lite mer på riktigt jämfört med en pocketkamera. Önskar att batteriet kunde ladda sig lite fortare så jag fick provknäppa med underverket...


kram Emma

3 kommentarer:

Catrin sa...

Å samma märke som jag, men jag slog på stort o köpte a350 ;) bara för att retas med dig!! haha kram

Anonym sa...

Skönt att du kommit över på min sida vad gäller snön! Sen får jag ju tillägga att jag är en soldyrkare, men bara älskar snön på vintern! Hellre massa snö än blask och regnväder. :D
Fina bilder du gjort! Så kul med alla penselverktyg i ps.
Glömde ju bort att kommentera din nya fina kamera! NAJS! Antar att du är fullt busy nu när batteriet är laddat....
kram!

Anonym sa...

Fina bilder du gjort. Flytta tillbaka hit så slipper du snön...vi har bara ca 1cm och det har regnat hela helgen. :)

Kram kram