söndag 22 mars 2009

Överhettad


bild lånad från
annan blogg


Var ute och stuffade med Anna och Mariah igår! Hade supertrevligt! Tack tjejer! Först mat och tjejsnack hemma och hos mig och sen ut i natten! Fick dock en chock när vi stod där på dansglovet och shakeade. I mitt blickfång såg jag en tjej iförd pälsmössa! Ja, ni läste rätt! Hon hade pälsmössa på toppen på kroppen! Kanske kunde varit snyggt om det varit -25 grader ute och hon hade haft en övrig outfit som matchade, typ after ski-kostym, men nopzie. Svart partylinne och beige kostymbyxor med pressveck som var lite för utsvängda nertill. I handen hade hon dessutom en liten pälsklädd sak som skulle kallas väska tror jag. Själv skulle jag nog mer säga marsvin med handtag och då ska ni komma ihåg att jag har hela garderoben full med väskor, så jag har sett det mesta! ;)

kram Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju fashion i Peter Siepens anda!

Anonym sa...

Hahahaa... ja, hade hon gjort det med glimten i ögat hade jag kunnat köpa det, men nope... tyävrr...