söndag 10 maj 2009

Fritz- nu i en butik nära dig

Idag har jag gjort klart CD-boken och inlägget som jag skrev om här om dagen. Blev riktigt riktigt nöjd faktiskt med tanke på jag började på ruta 3 minus och inte alls diggar 70-talet. Jag har i alla fall helt klart använt upp min ranson av färgen orange för ett bra tag framöver...
Imorgon ska filerna in för tryck. Ska bli mycket spännande att se hur resultatet blir "på riktig"!



copyright: Emma, bildbrus
Det här är framsidan (till höger) och baksidan (till vänster) på själva CD-boken. Den högra sidan är även framsidan på skivan.



copyright: Emma, bildbrus
Uppslaget på CD-boken ser ut så här. Alla texterna finns med så det går att skråla ikapp med Fritz. Knytnäven har Jonas Jokinen ritat! Tack för att jag fick använda den! :) Du är grym!



copyright: Emma, bildbrus
Det här är baksidan på skivan. Flikarna på sidorna ska vikas in så man ser vad det är för skiva även när den står i bokhyllan.

kram Emma

2 kommentarer:

Unknown sa...

I like! gillar inte heller färgerna men motiven.

anso sa...

Otroligt bra! Du är så grymt duktig Emma! :)
vet vem jag ska vända mig till när jag behöver råd och tips å kanske har önskemål om en bild! ;)