lördag 6 juni 2009

Publicering i tidningen Ljud & Bild



I mitten på maj skickade jag in ett gäng bilder till en fototävling i tidningen Ljud & Bild. Igår kom det senaste numret ut och jag fick tre av mina bilder publicerade! Sååå roligt! Jag studsade ur sängen i morse när pappa ringde och berättade (han som prenumererar)! :) Tjejen går som på moln... ;) Whiiiiiii....

Juryns motivering
" Vi i juryn valde ut tre lite olika bilder som representerar Emmas olika motiv.
Speciellt skeden med blomman vinner ju mer man ser den."


Bilderna som publicerades




kram Emma ♥♥♥

5 kommentarer:

Madde sa...

Coolt tjejen! Vad duktig du är!:)

sazziedee sa...

Grattis grattis! Superfina bilder - du borde såklart ha vunnit! :)

Kram Sussie

jess sa...

nämen va roooligt =) grattis. superfina bilder.

anso sa...

Den blivande fotografen! Duktig som få... KRAMIS!!!

Emma sa...

Tack allihopa!
...och speciellt tack till min manager, Ansobanso! :) Du e en klippa, vännen! hehe ;)
kramis