lördag 30 januari 2010

Litchi till Herr Borg










Den senaste tiden har jag haft lite kramp i kreativitetsmuskeln. Uppförsbacke och noll inspiration till foto och skapande. Troligtvis är det tröttheten och vintern som tagit ut sin rätt... Nu känns det dock som att jag ser ljuset i tunneln. Jag är på gång! Fota fota fota!!!

Min syster yster introducerade mig för den här underbara frukten igår -litchi. Frukten kommer från början från Kina där den odlades redan 2000 f. Kr. Den ansågs som mycket exklusiv och användes bland annat för att betala skatt med. Undrar just vad Herr Borg skulle säga om han fick en näve litchi istället för en massa procent av min lön!? Jag kanske skulle testa? ;)

kram Emma

1 kommentarer:

Rickard Folkesson sa...

Nu har du chansen att tillsammans med KlickKlick! - bloggen, Utryckning.se och Tvspelsweb.se vara med och tävla om ett Close-Up +4 Filter till din kamera.

http://rickardfolkesson.blogg.se/2010/january/vinn-ett-close-up-4-filter-1.html