tisdag 2 mars 2010

Jag ber om ursäkt...

Jag har missat en födelsedag. En väldigt viktig födelsedag. Jag ber om ursäkt, för det är din födelsedag jag pratar om. Ja precis, din födelsedag! Du fyllde år den 19 januari och jag bara negligerade det. Stoppade huvudet i sanden och tänkte på nåt annat. Hoppas du kan förlåta mig...

Drygt 5400 personer har bjudits in till din fest, en fest som skulle komma att pågå i dagarna 365. Nu har det gått ett tag till och festen har ännu inte nått sin pik...

Ett helt år! Så stor! Det är inte utan att jag fäller en tår av stolthet. Vi har upplevt så mycket tillsammans, du och jag. Smärta, glädje, kärlek och vrede. Frågor och tankar. Fnatt och skratt. Lycka och olycka. Surt och sött. Fult och fint. Galenskaper och rofyllda funderingar.

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig... Du lyssnar när jag är ledsen. Du stöttar när småsten blir till berg. Du hejar på mig när det rullar nerför. Du håller min hand när jag är mörkrädd. Du delar min passion för det vackra. Ja, för mycket vackert har det blivit och jag lovar att det inte är slut än...

Vad du fick i present? Jag fixade en ny "kostym"! Hoppas den passar!


♥ GRATTIS bloggen! ♥

kram Emma

0 kommentarer: