lördag 24 april 2010

Shedevil


Den här dagen har varit väldigt intensiv....

Idén var att jag skulle köra en mjukstart på dagen. Gick sådär eftersom känslan efter en otäck dröm om en person, som betyder mycket för mig, hängde med en bra bit in på förmiddagen. Det ger mig fortfarande rysningar förresten...

Sen var det tentan. Lagom till lunch klättrade jag på väggarna här hemma och suget efter att äntligen få det hela avklarat var större än störst. Upp på cykeln och i takt med tramptagen växte hornen ut i pannan på mig. Nu jävlar skulle jag få lön för mödan! Om tre veckor vet vi resultatet av min målbildsövning...

Lät hornen sitta kvar i pannan och drog mot träningen. Hajar i havet vad jag tog i. Skivstång 60 minuter - kondition (intervall) 15. Blodsmak i mun och svett i floder! Underbart!

Tentan är borttränad och soffan är intagen. Välkommen helgen!!! Du är efterlängtad... ;)

kram Emma

0 kommentarer: