lördag 17 april 2010

Twilight- New Moon



Har precis sett den andra filmen i Twilight-sagan. Måste säga att jag inte alls är lika imponerad som jag blev av första filmen. Den här kändes lite för ogenomtänkt och påtvingad. Många gånger tyckte jag att handlingen haltade och både skådespeleriet och klippningen var sådär, med undantag för några få tillfällen där de briljerade. Ljudeffekterna i filmen var tyvärr även de en besvikelse. På det hela kändes det som att filmen var framstressad ur ett manus som inte hade den kvalitet som man kunde önska. Vet dock inte om det är jag som har blivit mer kräsen efter att vi pysslade ihop vår lilla amatörfilm i skolan...

kram Emma


1 kommentarer:

Catrin sa...

hihi jo det tror jag du blivit, du har mer kunskap som du värderar i förhållande till filmen. Jag tycker den var bra! Men så tycker jag om de flesta filmer ;) så jag är inte så kräsen ;) Men den kan säkert var framstressad eftersom de är så populära =)