tisdag 23 november 2010

Lösnummer 7:10



Då var det ute då, nästa och det absolut bästa numret av Lösnummer den här terminen! :) Åh, jag är så nöjd och så stolt över alla som varit med och knåpat ihop det! Jag är dessutom lite extra stolt över mig själv, om man nu får vara det så här i landet Sverige, eftersom bilderna faktiskt ser helt kanon ut och jag har tagit ut svängarna lite mer än tidigare, vilket gav lön för mödan. Diverse missöden trasslade ju till förra numret, men den här gången satt allt som en smäck. Underbart! Behöver jag skriva att jag lärt mig ännu mer nu mot förra numret? Ja, jag vet att ni redan hört det innan, men det stämmer och än är jag låååångt ifrån fullärd... 

Till det här numret fotade jag bland annat Kirsten Belin som innehar det svenska rekordet i stavhopp. Här kan ni läsa en webbvariant av tidningen! :)

kram Emma


0 kommentarer: