måndag 9 maj 2011

Årets bild 10/11


Då är tävlingen igång. Årets bild 10/11 i Lösnummer ska koras!

Efter mycket om och men blev det en bild på Miss Li som blir mitt bidrag. Ni som har hängt med ett tag vet vilken beslutsångest jag hade förra året och det här året var inget undantag. Hur gör jag för att välja en av massor med bilder? Hur tänker ni som röstar? Hur ser konkurrenternas bilder ut? Vilken bild är jag mest nöjd med själv? Hur stor är möjligheten att påverka och förmedla en känsla genom bilden? Vilken bild drar mest blickar till sig?
Pressen blir ju dessutom inte mindre av att jag tog hem hela faderullan förra året... Min bild på Lars Winnerbäck gick och blev succé och jag vill gärna köra en favorit i repris om jag får. Sååååå.... Hoppa in och rösta på bild nummer 5. Miss Li!  

Rösta gör du på Lösnummers hemsida! 


Tackar på förhand!
kram Em. 


0 kommentarer: