söndag 26 februari 2012

Slutredigering


Jag sitter med slutredigeringen av tidningen Reflexen som ska till tryck i veckan som kommer. Som vanligt har det varit ett roligt och utmanande jobb. Det är spännande att se hur tidningen växer fram i mina händer. Från råtext och avsaknad av bilder till något läsbart med inspirerande layout och bilder. Nu kanske ni undrar om jag inte har ett jobb redan och jo det har jag, men jag kan inte riktigt släppa Reflexen. Trots tunga helger med jobb och sena kvällar i veckorna så ger mig Reflexen otroligt mycket tillbaka. Att få skapa och vara kreativ är viktigt för mig och här ligger allt i mina händer. Det enda jag har att önska är att planeringen bakom numret var liiiite liiiite mer genomtänkt... Det hade minskat mina rynkor i pannan avsevärt, men man kan inte få allt här i livet.

Återkommer med numret i sin helhet när det landat från tryckeriet!

kram Em. 

0 kommentarer: