söndag 11 mars 2012

Reflexen 1:12



Senaste numret av Reflexen har lämnat tryckpressarna och dimper ner hos medlemmarna vilken dag som helst. Även den här gången var det pill ända in i sista stund. Att det alltid blir så!? Kanske är det för att jag är noggrann av mig? Kanske för att jag eftersträvar perfektion? Hmm... Ångesten brukar i alla fall slå i taket efter att tidningen lämnat min mail-utkorg. Ända tills jag får den i mina händer, vill säga... Då försöker jag intala mig själv att jag än en gång gjort mitt bästa och att jag inte kan göra så mycket mer. Det blev en tidning. 210 x 210 mm i 24 sidor komponerade av mig. Den känslan är rätt trevlig... Och sen är det ju så hysteriskt roligt att sitta där och svettas fram en layout utifrån materialet jag får, så på det stora hela går jag rätt mycket plus på glädjekontot!

Självklart finns tidningen i en blädderbar version på nätet, fri för hugade spekulanter att läsa!

kram Em. 

0 kommentarer: