torsdag 12 februari 2009

Tigerkaka


copyright: Emma, bildbrus

Jag kan inte låta bli att plocka fram kameran och ta lite kort nu och då på dagarna. Har haft den framme varje dag sen i söndags när jag köpte den. Det är som att jag ser världen ur ett annat nytt perspektiv. Jag känner mig lite som Kalle Anka i "Kalle Anka Djungelns pajas" på julafton. Ni vet när Kalle ska ta kort på en massa fina fåglar som inte alls vill vara med på bild. Han fixar och trixar och när han väl fått kameran på plats så skiter det sig eftersom en liten pajas, Aracuan, sätter krokben för honom. I mitt fall är det alla knappar och inställningar på kameran som är Aracuan. Jag vill så mycket, men har än så länge inte kunskapen... Är väl bara övning, övning och åter övning som kan avhjälpa det. Jag tänker inte låta Aracuan vinna! No way! ;)

kram Emma

1 kommentarer:

Anonym sa...

papapapapapapapapa padiack!
heja Emma!
Jag blev sugen på tigerkaka, men jag var lite duktig idag, hade godissug, men köpte frukt ist och gjorde fruktsallad!
kram!