fredag 5 juni 2009

27 goes 28



Tjejen har blivit ett år äldre! 27 goes 28 -håll i hatten! ;)

Fick två kanonpresenter som lite lustigt nog rimmar på varandra. I det stora paketet var det en spikmatta och i det lite mindre paketet en ritplatta. Tjejen e i himmelriket. Mi löve sånna här pinaler, funktionella och inte bara nåt som åker in i skåpet! Spikmattan ska invigas innan John Blund strör grus i ögonen och ritplattan har jag suttit och pillat med hela kvällen. Lite trixigt, men sååå kul! Som ett steg i invänjningen ritade jag av min mobiltelefon. Övning ger färdighet har jag hört så här ska ritas och ritas och ritas... ;)

Tack allihopa för alla gratulationer! :)
kram Emma

1 kommentarer:

Madde sa...

Vilka toppenpresenter, jag blir lite avundsjuk faktiskt;) Hoppas du hade en grym födelsedag!