tisdag 2 juni 2009

Sista dagen together för den här terminen

framsida

uppslag

baksida

copyright: Emma, bildbrus
Klicka på bilderna för att göra dom större!

Idag har vi haft det sista och avslutande seminariet för terminen. Vi skulle presentera vårat senaste arbete som är en trycksak för ett fiktivt uppdrag åt Socialstyrelsen. Uppdraget gick på på att göra en broschyr i A5-format för att öka kondomanvändandet i åldrarna 15-18 år. Jag, Jessica och Madde har slitit med uppdraget sen några veckor tillbaka och vi blev riktigt nöjda med slutresultatet. Det var kul att få feedback från både lärare och kursare. Att vi sedan fick övervägande positiv kritik gjorde att vi gick därifrån med ett leende på läpparna. Vid en liten omröstning i klassen hamnade vår folder dessutom på andra plats av sju deltagande grupper... Roligt roligt!

Sista dagen i skolan och alla kurser avslutade betyder sommarlov för den här tjejen!!! Nu ska här njutas i några dagar innan det andra livet tar vid, det som arbetstagare! ;)

kram Emma

2 kommentarer:

jessica sa...

YES, kul - att vi fick så positiv respons, hehe! & gott me "sommarlov"!

Haha för övrigt läste jag "Ge mig Karl nu, jag vill gifta mig" i min gästbok...haha, brudgummen hette ju nämligen Karl, Kalle.. HAHAha..att du ville ha just honom! hahaha sen såg jag att du skrivit " EN K A R L" för du mena väl en "man". hehe.
Tack för övrigt, kul me inlägget å kul att Du gillade bilderna.
PÖSS

Emma sa...

hahahaha.... gaaaaaaaaaaaalet tjejen! Vilket sammanträffande! Karl, karl, kalle... hahaha...

kramis
Vi e bäst! ;)