onsdag 30 december 2009

Blod, svett och tårar


bild lånad från Eurosko

Så här ser det senaste kapet ut som pryder min skohylla. Snygga rackare, va? ;) Och nope, jag har inte skor så det räcker... kommer nog aldrig att få, nånsin! Välkomna hem till mig, par nummer 91 i ordningen! :)

Det här paret fick jag dock kämpa lite extra för. Som det har provats, funderats, provats igen och svurits. Tänk att dom bara fanns kvar i storlek 36 och 38 när väl jag vaknade och insåg att jag borde ha dom i mitt liv, fast i storlek 39 så klart. Var nära att några tår rök på kuppen för att härligheterna skulle på. Så...en öppning. Ljuset i tunneln. Fick köpa dom oanvända secondhand av en jobbarkompis som gjort ett felköp. Underbart! Tack Pia! 2009 slutade bra, bättre, bäst på skofronten!

kram Emma

1 kommentarer:

jessica sa...

hahaha....emma rå... söt du är! fina skor babe. komiskt att du verkligen har såååååååååå många skor!!!!! Tänk på lilla mej som knappt har en sko.. haha. Närå, yo go girl =)

GOTT NYTT ÅR. PUSS