torsdag 10 mars 2011

Med portföljen under armen



Ni vet det där pluggandet jag skrev om i förra inlägget. Det handlar om en portfolio med administratörsgränssnitt som jag håller på att knåpa på till skolan. Igår fick jag lite hjälp av världens bästa kompis så idag känns det som att polletten har trillat ner och snöbollen är i rullning. Jag har till exempel precis lyckats göra en sida där det går att uppdatera/radera blogginlägg! Jag känner mig helt imponerad själv faktiskt och det bästa är faktiskt att jag nästan vet vad jag pysslar med! ;) 

Appropå snöboll... Vad hände med vädret? Jag som trodde att vi var på väg mot vår... Snacka om att jag kände mig snuvad på konfekten när jag var ute och gick i snöblandat regn igår och hörde glassbilen i kvarteret. Tänk en varm sommareftermiddag, flippflopps på fötterna och kjol och linne på kroppen. Du rafsar fram lite pengar och skuttar ut till glassbilen för att köpa nåt svalkande att sätta tänderna i. Ååå, jag vill nu nu nu!!! Jaja, i väntan på får ni glutta lite på min header som jag använder på hemsidan! Njoy! 

kram Emma


0 kommentarer: