torsdag 25 augusti 2011

Taggad


Idag jobbade jag sista dagen på mitt "sommarjobb". Att den här dagen är över betyder att det är dags nu. Nu, nu, nu börjar min karriär! Det är nu jag ska lägga i en ännu högre växel. Köra med full kajuta mot mitt mål. Jag ska skaffa mig ett jobb! Här är jag, jag är redo!

Det var länge sedan jag kände mig så taggad inför något som jag är nu. Jag har byggt upp en känsla sedan den dag jag tog studenten i våras. Varje dag på jobbet, när jag vaknar, när jag somnar, i matkön, på cykeln på väg till jobbet... Dygnet runt har jag tänkt på det här. Det har ibland känts lite som att jag kört mental träning som inför en OS-satsning, men jag tror på positivt tänkande. Nu är jag i alla fall här! Det är nu det gäller! Så... känner du någon, vet något, hört något, anar något, tror något eller hejar du bara på mitt lag? Hör av dig! Jag är sugen på att jobba och jag har massor av energi och glöd som jag bara väntar på att dela med mig av. Kunskapen kan bara bli större och jag är redo! Vad som är mitt gebit? Medier och kommunikation med inriktning mot digital mediedesign! Alla tips mottages! Nu kör vi!

kram Em.


0 kommentarer: